Direct contact

Optie 1: Korte tips

  • Focus op de positieve uitkomst. Dat werkt beter dan op wat er fout kan gaan.

  • Neem een korte adempauze.

  • Zoek of bel een bekende om stoom af te blazen

  • Luister even naar je favoriete muziek.

Optie 2: Reflectievragen

  • Wat heb ik op dit moment nodig? Gun het jezelf?

  • Wie kan mij helpen relativeren? Neem met hem/haar contact op.

  • Wat is mijn energiegever? Neem daar direct ruimte voor.

  • Wat is mijn verantwoordelijkheid? Neem gepaste verantwoordelijkheid en overdrijf niet.

Optie 3: Inspiratie en zelfhulp

Simon Sinek on Millennials in the Workplace2017-08-31T10:31:06+01:00
22 jaar en een burnout2017-08-04T12:58:12+01:00
Hoe ontstaat Burn-Out2017-08-04T12:52:50+01:00
Verschil tussen overspannenheid en burnout2017-08-04T12:19:37+01:00
How To Lean In Without Burning Out: Vanessa Loder at TEDxFiDiWomen2017-08-04T12:12:27+01:00

Optie 4: Oefeningen

Hieronder een aantal oefeningen die je kunnen helpen stress te verminderen of meer focus op de positieve uitkomsten kunnen geven.

Zit hier niet jouw oefening tussen? Neem dan contact op om te kijken welke oefeningen je nodig hebt of misschien is een coach iets voor je.

Optie 5: Een coach

Coach
CoachVoor zorgprofessionals
Neem contact op met een van de coaches.

Heb je na het zien van de opties behoefte aan een coach? Via dit platform brengen we je in contact met een coach, die veel ervaring heeft met coassistenten en andere jonge zorgprofessionals, die jou verder kan helpen. Op korte termijn plan je dan een kennismakingsgesprek. Vul hiernaast je gegevens en je verhaal in zodat wij zo goed mogelijk kunnen inschatten welke coach bij je past.

Contactinformatie